Eminem’in ‘Not Afraid’ Şarkısını Cover’layan Çocuğun İlham Verici Performansı

Sparsh Şah

ABD’de 12 yaşında ki Sparsh Shah isimli çocuğu hayat tekerlekli sandalyeye mahkum bırakmış ancak o Eminem’in müziği sayesinde bunu engel olarak görmeyi çoktan aşmış ve Rap şarkısı söyleme konusunda kendini çok geliştirmiş.

Tekerlekli sandalyeye bağlı Sparsh Şah, Eminem’in 2010 yılında yayınladığı ve  Billboard Hot 100 listesine zirveden giriş yaparak inanılmaz rekor satış rakamlarına ulaşan ve RIAA tarafından 10 kez platin plak ödülünü alan efsane rap şarkısı Not Afraid’i seslendirdiği video hatta çok hızlı bir şekilde viral oldu.

Sparsh Şah, onun şaşırtıcı müzikal yeteneğini gösterdiği video ile dünya çapında şuan en çok izlenen viral videolar arasına girdi bile ve bir gün hayranı olduğu, onun İdolü Eminem ile buluşmak umuduyla;

“Onun güçlü (güçlendiren) şarkıları ve lirikleri (şarkı sözleri) bana çok ilham verdi ve ben bir gün onunla birlikte buluşmak istiyorum ve onunla birlikte rap şarkısı yapmak istiyorum” dedi ve “Her zaman benim müzik yeteneğimle milyarlarca insana ilham vermek hayalim olmuştu, rüyalarımın gerçek olmasını diliyorum” diye ekledi.

Yukarıdaki insana ilham veren videoyu mutlaka izleyin.

Kaynak: Capitalxtra

Yazan: Sinan Ateş/Shadyy313

Bir Cevap Yazın

