Eminem: Bütün gün hamster gibi koşuyorum.

jake-gyllenhaal-southpaw-premiere-Photos-04
Eminem: Bütün gün hamster gibi koşuyorum

1999 yılında çıkardığı ‘The Slim Shady LP’ adlı ilk büyük stüdyo albümü ile müzik dünyasının zirvesine çok hızlı tırmanan, kusursuz bir kariyere sahip olan Grammy ödüllü Amerikalı efsane rapper (rapçi) Eminem, hap bağımlılığından nasıl kurtulduğunu anlattı.

Billboard 200 Listesini hazırlayan Billboard dergisinin son 10 yılın en büyük sanatçısı unvanını verdiği efsane Rap sanatçısı, uzun zamandır mücadele ettiği hap bağımlılığı probleminden kurtuldu.

Men’s Journal dergisine konuşan Eminem, rehabilitasyon sürecini şu sözlerle anlattı:

“Yıllarca aşırı dozda ilaç kullandığım için 104 kiloya çıkmıştım. Bu ilaçlar midemde koca bir delik açmıştı. Karın ağrısından kurtulmak için hiç durmadan yedim, üstelik oldukça da kötü beslendim. Beni hap bağımlılığından kurtaran kişi Elton John oldu.”

“2007’de aşırı doz hap kullandığım için hastaneye kaldırdılar. 105 kiloya yakındım.” – Eminem

NEW YORK, NY - JULY 20: Rapper Eminem attends the

NEW YORK, NY – JULY 20: Rapper Eminem attends the “Southpaw” New York premiere at AMC Loews Lincoln Square on July 20, 2015 in New York City. (Photo by Jim Spellman/WireImage)

1990’lı yıllarda uyuşturucuyla savaşan ve rehabilitasyon merkezinde tedavi gören Elton John, Eminem’in yardım isteğine karşılık verdi.

GÜNDE 2 BİN KALORİ HARCIYOR

“Nihayet ayık kalmaya karar verdiğimde Elton John’u aradım. Aynı sektörde çalışan iki isim olarak Elton üzerimdeki baskı ve diğer sıkıntılarımı anladı. Ciddi bir uyku problemim vardı. Bunun üstesinden koşarak geldim. Ama kantarın topuzunu koşma konusunda da kaçırdım. Adeta bir hamster gibiyim. Beynim adeta bir şeylere bağımlı olmaya programlı. Yine de şimdi egzersizin vücudumda doğal yollarla salgıladığı mutluluk hormonu sayesinde daha rahat uykuya dalabiliyorum. Koşu bandında her gün toplam 27 kilometre koşuyorum. Sabahları stüdyoya gittikten ve eve geldikten sonra iki kez koşuyorum. Sakatlanmama ramak kala koşmayı bırakıyorum. 2 bin kalori harcamadan günü bitirmiyorum.”

KaynakMen’s Journal, VIBE.

Çeviri/ Haber: TC Sinan Ateş/Shadyy313

Bir Cevap Yazın

