Gwen Stefani, Eminem​ İle İşbirliği Üzerine Konuştu Ve ‘O Gerçek Bir Sanatçı’ Dedi!

Eminemgwenstefani_52a1be

Gwen Stefani, Eminem​ İle İşbirliği Üzerine Konuştu Ve ‘O Gerçek Bir Sanatçı’ Dedi!

No Doubt’un vokalisti, Gwen Stefani geçtiğimiz günlerde ünlü derği Entertainment Weekly verdiği röportaj’da Eminem’in yeni single’ı “Kings Never Die” de ki düet’in nasıl gerçekleştiğini anlattı.

“O çok inanılmaz. O gerçek bir sanatçı. ve gerçekten acayip oldu” dedi, Stefani yeni aksesuar ve parfümü Harajuku Lovers markasının çıkışını kutlamak için çay partisi sırasında Eminem telefonla beni aradı ve “Bunu yapmak için gelebilir misin?” dedi ve bende “Gerçekten mi? Gerçekten mi?” dedim ve onlar “Bugün yapmalıyız” dedi ve bende “Tamam” dedim.

Ancak, bu kadar basit olamazdı! zamanlama neredeyse korkunçtu çünkü, benim sesimde öksürük yada birşey vardı ve ben gittiğimde bunu harcamak istemiyordum, ve ‘Tanrım bugün sesim iyi olmak zorunda lütfen’ diye dua ettim ama sonra çok iyi oldu, ben bu kadar uzun süre onunla birşeyler yapmak istedim, herzaman onunla çalışmak istedim, o tam bir dahi, ve sonunda yaptım, ve ben onur duyuyorum, o çok seçicidir, çok gururlu hissediyorum” dedi.

Gwen Stefani.’nin, Eminem​ İle İşbirliği Üzerine Konuştuğu Röportajın Videosu

Eminem’in habere konu olan yeni Single’ı Dinlemek İçin:

Kaynak: EW,ET.

Çeviri/ Haber: TC Sinan Ateş/Shadyy313 

Bir Cevap Yazın

