Denaun Porter Yakında Çıkacak Olan İlk Albümünde Eminem, Jay Electronica, Royce Da 5’9″ın Konuk Sanatçı Olacağını Söyledi

metrotimes

Eminem’in sıkı işbirlikçisi, D12’den, ve konserlerde Proof’un ölümünden sonra hypeman olarak ona eşlik eden en yakın kankası Denaun Porter açıklamalarda bulundu.

 

Denaun Porter, Conspiracy Worldwide ile yepyeni bir röportaj yaptı, sanatçı yeni EP’si EP Stuff In My Backpack hakkında konuşuyor ve onun yaklaşan resmi ilk albümü Nine hakkında konuştu.

Nine albümü dokuz şarkı olacak, ve Denaun tüm projede Eminem, Jay Electronica, ve Royce Da 5’9″ yer alacak diyor. Söyleyecek birşey olduğunda bu yıl Marshall sadece müzik yapacak diyor, ancak Em prodüktör olarak bir sonraki çıkacak Slaughterhouse albümü üzerinde çalıştığını söylüyor, bir zamanlar Kon Artis olarak tanınan ve bilinen adam söylüyor. Bu arada Denaun, yaklaşmakta olan Straight Outta Compton filminin yapımında yer aldığı söylüyor.

Yeni albüm dedikodularına Denaun Porter “Ben öyle düşünmiyorum, Em böyle çalışmıyor” dedi ve ekledi “Ben sanmıyorum, ben benim bildiğim diger bazı projeler üzerinde çalıştığını biliyorum,Slaughterhouse albümü üzerinde çalışıyor ve Yelawolf’un çıkan albümü üzerinde çalışıyordu en son, onunla gurur duyuyorum” dedi.

Yinede röportaj’da Denaun açıklamalarıda onun tamamen 2013’te yayınlanan The Marshall Mathers LP 2’den sonra bir Slim albümü üzerine kapıyı tamamen kapatmıyor.

“Bilmiyorum” diye devam ediyor ve “Onu anlatamam, ama onunla stüdyoda önümüzdeki hafta olacağız, ama bunun bizim bir albümle ilgisi yok, tamamen başka birşey üzerinde çalışıyoruz, onun albüm çıkaracağını sanmam, ama yinede bilmiyorum” dedi.

O kendi şeyleri için olmasa bile, en azından onun stüdyoda olduğunu duymaz umut verici oluyor.

Yani eğer bir solo albüm olmayacaksa, yeni bir D12 projesi hakkında mı? , 2001 yılında  Devil’s Night.ve 2004 yılında D12 World albümleri Billboard 200 listelerinde 1 numara olmuştu ve o zamandan beri bir albüm çıkmadı sorusuna.

“Bu tür ele ve doğru yolu ele alındığında, yani, Em yapıyorsa ben tabiki bunu yaparım” dedi ve “Şuanda sadece benim projelerime odaklandım, ama Em beni çağırır ve bana söylerse biz o zaman evet bir albüm yaparız sizde dinlersiniz, ama şimdi ben yakın gelecekte görmüyorum” diye ekledi.

http://conspiracyworldwide.podomatic.com/entry/2015-05-30T09_59_12-07_00

Kaynak: Watchloud.com ve MTV

Çeviri/Haber:TC Sinan Ateş/Shadyy313 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

