Kanye West “Ben modanın Eminem’iyim, Eminem gibi hissediyorum” dedi

mgid uma image mtv.com 10010622

Kanye West, Eminem hakkında kendisinin bir tasarımcı olarak karşılaştırmasını yaptı, Adidas ile yaptığı anlaşma ile moda sektörüne Yeezy markasıyla girdi ve kendi tasarımlarına başladı, Eminem hakkında “Ben modanın Eminem’iyim, Eminem gibi hissediyorum, onun sadece beyaz rapper olduğunu sanmıyorum” dedi.

Bu hafta Kanye West, kendi Adidas giyim koleksiyonu ile birlikte sunulan ve onun yaklaşan albümün’den bir şarkıda galada yayınlandı. Kanye West moda endüstrisinde kendisinin ilerlemesi hakkında görüşlerini Complex dergisi ile paylaştı ve o bir tasarımcı olarak nasıl kabul edildiği hakkında röportaj verdi.

Kanye West, kendisinin tasarımcı ile Eminem’in rapper konumunu karşılaştırarak,moda olanakları hakkında Complex dergisine röportaj verdi işte söyledikleri.

“Ben Eminem gibi hissediyorum, ne demek istediğimi anladın mı?” dedi Kanye West ve ekledi “Bu konu hakkında konuşurken, Eminem sizce sadece “beyaz rapper” mı sanmıyorum. Sadece Eminem’i düşünüyorum, aynı nedenle sadece ünlü tasarımcı, düz tasarımcı, siyah tasarımcı tür bir tasarımcı olarak bütün bu kalıplaşmış insanların beni bir tasarımcı olarak kabul edişini kavramsal tutun, bana kavramsal geri düzenlenen şeylerin bu tür hepsini sanmıyorum. Dene sadece bu kelimeleri düşünüyorum.”

Kaynak: MTV,Fader.

Çeviri/Haber:TC Sinan Ateş/Shadyy313

Bir Cevap Yazın

