Bizarre Yeni D12 Projesi Geliyor Diyor + Nicki Minaj’a Karşı Dej Loaf Hakkında Konuştu (VİDEO)

unnamed1

(AllHipHop’un Haberine göre) Detroit rap grubu D12 2014’te Shady XV derleme albümün’de katkıda bulunan işlerinden biri oldu. Bir üyesine göre “Bane” yol üzerinde ki bir projenin bir önizlemesi olmuş.

“Onlar benim kardeşlerim. Ben D12’yi seviyorum” dedi Bizarre, DJ Smallz Eyes’le yaptığı röportaj’da. “Biz yakında stüdyoda olacağız ve başka birşey ortaya çıkarmak için denemek üzereyiz. Shady derlemesini duydun o küçük kesim biraz ısınma oldu. Yani hazır olun” diye ekledi.

Görüşme sırasında, Bizarre’a ayrıca Detroit’li sanatçı Dej Loaf’un yükselişi soruldu. o (Bizarre) onun tek single’ı “Try Me” ve ekibim “Detroit Vs. Everybody,” hoşuna gittiğini itiraf ediyor ama o hala 23 yaşındaki rapper’ın bir sonraki hamlesini merak ediyor.

Ama Bizarre henüz Dej’i Nicki Minaj ile aynı seviyeye koymaya hazır değil.

“Benim Nicki Minaj ile işim bitti” dedi Bizarre , ve “Benim kesinlikle aynı katagoriye [Nicki ve Dej] koymam olmaz. Biz Dej’in ne yapacağını görmemiz lazım. Ben onun öğütülmüş olduğunu biliyorum çünkü ben onunla sadece gurur duyuyorum” diye ekledi.

Aşağıda Bizarre’ın röportajını izleyin.

Kaynak: AllHipHop

Çeviri/Haber:TC Sinan Ateş/Shadyy313

Bir Cevap Yazın

