Rap-Up TV: LL Cool J Eminem İle İşbirliğini Açıkladı

ll-cool-j-eminem

The G.O.A.T. ve Slim Shady epik bir işbirliği için güçlerini birleştiriyorlar. LL Cool J onun yaklaşan yeni albümü  G.O.A.T. 2’de düeti olacağını açıkladı.

Rap-Up TV ile bir özel röportaj’da,LL büyük bir duyuru yaptı “Ben ve Em’in birlikte bir şarkıda yer alıyoruz.sadece son zamanlarda Eminem’in verse’ünü dinleme fırsatı buldum. Adam işi bitirmiş. Çılgınca yazmış. Sanırım insanlar bizi aynı şarkıda görmekten heyecan duyacaktır.” dedi

Em kariyerinde LL etkisi hakkında vokal yapmıştır,2009’da “VH1 Hip Hop Honors,” da Queens icon’una saygı için canlı performansı gerçekleştirdi,bu onların ilk işbirliğini işaret ediyor.

“Biz şimdiye kadar ilk kez bir şey yaptık” LL dedi “Bu insanların olacaklar [hakkında] heycanlı olduğunu düşündüğüm bir kayıt.bu kaçırılmaması gereken G.O.A.T. 2 albümü hip-hop için bir hiciv oldu.bu boku kaçırmayın sakın”

G.O.A.T. 2, 15 yıllık orijinal G.O.A.T.,dan sonra gelen serinin devamı ve 2’incisi,aynı zamanda OGs gibi Raekwon’un  (“I’m Nice”) ve T.I. “Biz sadece hakkında konuşuyoruz,bir araya gelerek” diyerek çalışma hakkında ipucu verdi. “O bana göndermek istediği hakkında bir fikrim yoktu ve ben bunun çılğın bir fikir olduğunu düşündüm ve biz birlikte çalıştığımızda,insanları gıcık edecek bence birlikte bir şeyler koymak.garip olacak” dedi

46 yaşındaki rapper sokaklara kulağını tuttu ve Fred the Godson veTroy Ave (“You Already”) dahil olmak üzere temiz yeteneklerini aday gösterdi. “Ben bu albümde genç askerlerden çok şey var.Açım ve en iyi müzik yapan insanları istiyorum” dedi “Bu beatlerin ve bar’lar ve ryhmlar hakkında.o eski yorgun bir avuç eski grup ’95 külçe halka saçmalık mevcut ve taze ve sürükleyici,bir yenilik var.Bu taze” dedi.

Kaynak: Rap-Up

Çeviri/Haber: TC Sinan Ateş/Shadyy313

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.