RÖPORTAJ:Royce Da 5’9″ XXL ile Albüm Detayları Konuşmaşmaları

Royce Da 5’9″,PRhyme LP detayları açıklandı,SHADYXV, ve daha fazlası XXL ile.Devamını oku.

Preemo ve Nickel Nine bu yıl bazen çıkması ayarlanmış ilk resmi tam boy LP işbirliği,XXL ile röportajında anlattı.,Bu yıl bir damla ayarlanır,LP’de Killer Mike, Jay Electronica, Common, Ab-Soul, ScHoolboy Q, Slaughterhouse, Mac Miller ve Dwele yer alıyor,ikili büyük gitmeyi yada eve gitmeyi planlıyor proje ile.

“Ben insanların ortamında taviz vermediği gerçeğini takdir etmek istiyorum.Amacıyla insanlar müzik sindirme biçimini değiştirmek için denemek için,biz inançlı bir sıçrama almak zorundayız” Royce diyor DJ Premier ise “Çabuk yüksek olması gerekir,Bu albümün başka bir çalışmada vücüt ve hayatımızın her ikisi için  başka bir bölüm olmalı” diyor. Burada albüm’den daha fazla bilgi alabilirsiniz

 Total Slaughter Üzerine:

Peki Total Slaughter,dostum o şimdi çok hızlı dönüşmüştü.Bu sadece bir fikir olarak başladı,Hepimizin denizaşırısı vardı,Ben biraz Em’in gösterilerini bazı festivalleri yada birşey için açılmasını düşünüyorum,ama biz sadece otobüste beyin fırtınası yapıyorduk ve New York’a döndüm zaman sadece şekil aldı,ve çevrimiçi canlı gerekiyor gibi birşeydi aslında,’biz çünkü tüm bu spor hayranları’

SHADYXV üzerine:

Ben bu konuda pek birşey bilmiyorum.Onlar türlü türlü şeyleri ağızı sıkı tutuyorlar oralarda bu şeyler rolu bu şekilde,Onlar orada Apple gibi birçok konum.Yani onlar bir derleme çıkarıyoruz diyorlardı bu işin bir parçası olduğunu biliyorum,ve bu ilk sürüm önce yayınlanmış müzik olacak,ve sonra’da olacak olan yeni müzikler olmalı tüm bildiğim bu.

Bad Meets Evil’den yeni müzik üzerine:

Evet,ben Em ile çalışıyoruz.Geniş bir karışım olacak.her şeyi etiket (şirket) için şekillendiriyor tam olarak ne gerekiyordu düşünüyorum hangisi Slaughterhouse, Yelawolf, Bad Meets Evil, D12, ben bunların olduğunu düşünüyorum.Röportajın tamamı buradan okuyun.

Kaynak: Shady Records

NOT: Bu haber EMINEM LEGEND (Eminem Türkiye Fan Sitesi) haberidir,tarafımca çevirilmiştir,haberi Alıntı Yapan Kişiler Kaynağını Belirtmelidir.

Çeviri/Haber: TC Sinan Ateş/Shadyy313

 

Bir Cevap Yazın

